Veelgestelde vragen

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Webshop Energiek Apeldoorn?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, After pay & Creditcard.

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via Shopify Payments en zijn tevens ook aangesloten bij webshop keurmerk.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. Wij kunnen direct zien of de betaling is gelukt. Zodra het gelukt is krijg je per mail een bevestiging van de bestelling.

Kan ik een factuur ontvangen?
Ja, als je een mail stuurt naar webshop@woonwijzerwinkel.nl maken wij een factuur voor je.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Verzendingen

Wat kost de verzending?
Voor standaard producten zijn de verzendkosten €3,50 bij een besteding van €40,- of minder. Bij een besteding boven de €40,- is verzending gratis. Meer informatie kun je vinden op https://www.webshopenergiekapeldoorn.nl/policies/shipping-policy

Hoe lang duurt de verzending?
Je bestelling wordt binnen 10 werkdagen bij je thuis geleverd.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Via de bezorgdienst DHL.

Krijg ik een track & trace  van mijn bestelling?
Wij sturen altijd een track & trace code wanneer wij het pakket overhandigen aan DHL.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te annuleren. Voor het retourneren van de bestelling uit eigen beweegredenen zijn de retour kosten voor eigen rekening. Voor het retourneren van een beschadigde of defecte bestelling zullen wij zorg dragen voor de kosten en sturen wij een retour label op per mail. Uiteraard eerst in overleg met een van onze werknemers. Wil je retourneren? Stuur ons dan een mail via webshop@woonwijzerwinkel.nl. Andere regels voor het retourneren vind je op https://www.webshopenergiekapeldoorn.nl/policies/refund-policy

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Wij maken het retourlabel aan en sturen het je via de mail toe.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen vijf werkdagen na ontvangst van je retourzending.

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (spambox). Staat de e-mail daar niet in, dan kun je ons mailen via webshop@woonwijzerwinkel.nl. Wij zoeken dan uit wat er is misgegaan. Het kan bijvoorbeeld zijn dat wij het verkeerde e-mailadres hebben. 

Kan ik zakelijk bestellen?
Jazeker, met een zakelijke bestelling kunnen wij je bestelling helemaal naar wens personaliseren en korting geven bij grotere aantallen. 

Producten

Ik weet niet wat voor mij de beste oplossing is, waar kan ik een gepast advies krijgen?
Daarvoor kun je het contactformulier invullen. Onze expert reageert gewoonlijk binnen één werkdag. 

Hoe zie ik wat de opbrengst is van elk product?
Dit is eenvoudig te zien door te klikken op de afbeelding of de naam van het product. Zo kom je terecht op de productpagina waar alle informatie over het product uitgebreid beschreven staat.